|
|
Register • FAQ
• Search • Login |
|
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Renaud
|
Post subject: zou het toch lukken? Posted: 08 Mar 2010, 13:35 |
|
Joined: 29 Sep 2009, 22:44 Posts: 47 Location: Albatera / España
|
|
Hallo, Zou het dan toch lukken. Ik heb vandaag ens het nest gecontroleerd en de eitjes zijn allebei donker, dus bevrucht en ze evolueren in de goeie richting. Nu moet ik nog hopen dat ze eens uitgekomen ook gevoed worden door de ouders. Maar voorlopig zal ik niet pannikeren en alles zijn beloop laten. En hopelijk verloopt het normaal. Groetjes. Renaud
|
|
| Top |
|
 |
|
Linda
|
Post subject: Re: zou het toch lukken? Posted: 09 Mar 2010, 22:23 |
|
|
|
Het verwonderd me niet dat deze eitjes ook bevrucht zijn, de vorige keren met de broedkast is het ook gelukt. Je hebt in ieder geval een koppel waarbij het 'klikt'. Is het tegen volgende week dat de jongen verwacht worden? Mvg
|
|
| Top |
|
 |
|
Renaud
|
Post subject: Re: zou het toch lukken? Posted: 10 Mar 2010, 21:21 |
|
Joined: 29 Sep 2009, 22:44 Posts: 47 Location: Albatera / España
|
|
Hallo, De kleintjes worden tegen 20 maart verwacht. Het popje komt zelden van de eitjes, ze komt eens gluren vanuit de opening van de kast maar na 5 min zit ze er terug op.
Ze worden ook niet gestoord van de vogels naast hen, ze zitten zo nu en dan eens te kijken door een kiertje. Maar ze gaat regelmatig terug naar haar nest. En naast hen zit een koppel baraband parkieten, die zijn nu ook niet geweldig actief. We wachten vol verwachting af. Ik laat zeker nog iets horen als het zover is.
Groetjes. Renaud.
|
|
| Top |
|
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|