|
|
Register • FAQ
• Search • Login |
|
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Renaud
|
Post subject: thrychoglossus haematodus haematodus Posted: 23 Jun 2010, 11:06 |
|
Joined: 29 Sep 2009, 22:44 Posts: 47 Location: Albatera / España
|
|
Hallo, Deze morgen heb ik bij de nestcontrole gemerkt dat de twee eitjes van mijn koppeltje lori´s van de blauwe bergen heel waarschijnlijk niet zullen bevrucht zijn. Zou dat eventueel kunnen te maken hebben met de verandering van voeding of dat ze nog niet lang genoeg bij mij in hun volioere zitten? Hier krijgen ze dus een mengsel op basis van nectar(necton) en fruit. Het is ook nog maar de eerste keer dat ik eitjes heb van het koppel. daardoor denk ik dat ik nog een beetje geduld zal moeten hebben en nog een jaartje wachten. Broeden doet het vrouwtje wel maar ook niet standvastig. Ze verlaat zo nu en dan haar nest voor een half uurtje. Dus ze is nog te jong denk ik. Hopelijk de volgende keer beter. Grtz Renaud
|
|
| Top |
|
 |
|
Linda
|
Post subject: Re: thrychoglossus haematodus haematodus Posted: 29 Jun 2010, 23:55 |
|
|
|
Hallo Renaud,
Hoe oud zijn de vogels eigenlijk? Ik denk niet dat de verandering van voeding een rol speelt, maar je kunt altijd eens proberen om af en toe enkele meelwormen bij te voederen. Niet te veel geven, want teveel eiwitten zijn ook niet goed, maar bij sommige koppels wordt de drift hierdoor gestimuleerd.
Groetjes
|
|
| Top |
|
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|